درود،

حفظ امنیت اطلاعاتی شما کاربران همیشه از سمت مستروُو مهمترین موضوع ما بوده است و تاکنون هیچ نفوذی موفق آمیزی به اطلاعات سرور مستروُو اتفاق نیوفتاده است.

متاسفانه، در طی چند وقت، اخیر از سوی یک الی دو سرور تبلیغات گسترده ای در سرور ما میشود و طبق قوانین سرور ما تبلیغ کننده را برای همیشه بن میکنیم و بعد از مدتی گزارشی از کاربر بن شده مبنی بر اینکه "من تبلیغ نکردم" دریافت میکنیم.

این موضوع فقط و فقط در دو صورت میتواند اتفاق بیوفتد.

یک اینکه، شما رمز خود را به اشخاص دیگری داده باشید و آنها تبلیغات انجام داده اند.

دوم اینکه، شما در سرور ایرانی دیگری، با همین نام کاربری و رمزعبور ثبت نام کردید و مدیران آن سرور از اطلاعات شما سوء استفاده میکنند.

خب، مورد اول که کاملا مشخص می باشد و اما مورد دوم، اینکه، این نوع سوء استفاده، نقض حریم شخصی کاربران از سمت مدیر آن سرور می باشد، که از لحاظ اخلاقی  و قانونی کار درستی نیست، اما به دلیل اینکه داخل کشور ما قانون درستی در این رابطه وجود ندارد، برخی از مدیران سرورها این اجازه را به خود میدهند تا از اطلاعات شما سوء استفاده کنند.

بارها این موضوع را مشاهده کردم که برخی از مدیران سرور های World Of Warcraft در ایران اطلاعات بازیکنان نظیر ایمیل و یا شماره موبایلهایشان را برای فروش میگذارند و یا به روشهای مختلف از آنها سوء استفاده میکنند.

بنده به عنوان مدیر مستروُو اعلام میکنم، ما به هیچ عنوان از اطلاعات شما سوء استفاده نکرده و نخواهیم کرد، البته که طبق گفته های قبلی ما، ما در هیچ سروری تبلیغ نکرده و نمیکنیم و وقتمان را برای بهبود سرور میگذاریم تا اینکه بزور بخواهیم، بازیکن جذب کنیم، اما به دلیل اینکه برخی از مدیران در زمینه گول زدن و دروغ گفتن سابقه بلندی دارند، ممکن است این اشخاص اقدام به تبلیغ سرور ما در سرور خودشان و یا دیگران کنند تا سرور ما را بدنام کنند که هیچ ارتباطی با ما ندارد و یک شیطنت دیگر از سوی آنهاست. (این اتفاق هم بارها افتاده است.)خدارا شاکریم که توانستیم در جایی قرار بگیریم، که حسودانی داشته باشیم، که برای پایین کشیدن ما دست به هر کاری میزنند و تمام تلاشهایشان به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

این مدیران عزیز و هموطنان گرامی ما، تمام حملات مختلف را روی سرور ما تست کردند و طی چند وقته اخیر گزارشاتی به دیتاسنترها مبنی بر اینکه مستروُو یک سرور ایرانی می باشد و باید سرویس دهی آن قطع شود، ارسال کرده اند.

اما خب به دلیل سابقه و تجربه زیاد ما در این زمینه ها، هیچ مشکلی مارا تهدید نمیکند و نخواهد کرد و فقط تلاشهای این دوستان برایمان خاطره ای ماندگار و جالب می سازد.

بنده توصیه ای هم برای این مدیران دارم، بهتر هست به جای این همه تلاش ناموفق، کمی روی کارتان تمرکز کنید و کیفیت خدماتتان را بالا ببرید تا بازیکن جذب کنید و سعی نکنین راه 1000 شبه را با تبلیغات الکی و با تخریب دیگران یک شبه بروید و اینکه تا الان ما برنده بودیم، چون شما ساعتها وقتتان را برای تخریب و آسیب رساندن به ما گذاشتید و در نهایت هیچ چیزی بدست نیاوردید و ما را مصمم تر کردید تا بهتر سرویس دهی کنیم و انگیزه کافی به ما دادید و هربار تلاشی برای حذف ما داشتید، ما قوی تر وارد عمل شدیم و برای بهبود خدماتمان بیشتر تلاش کردیم، از شما ممنونیم.

حال، راه حل این موضوع برای جلوگیری از سوء استفاده از اکانتتان چیست؟

اگر در سایر سرورهای ایرانی عضو هستید و یا عضو شده اید و از نام کاربری و رمزعبور یکسانی استفاده کردید، لطفا رمزعبورتان در مستروُو را تغییر دهید و هیچگاه از در سرورهای ایرانی و یا تازه تاسیس از رمزهای عبور یکسان با سرورهای معتبر استفاده نکنید.

دوم اینکه، مستروُو برای اولین بار در ایران و در بین اکثر سرورهای خارجی ورود دو مرحله ای و رمز پویا را مدتها قبل فعال کرده است، چیزی که پس از گذشت مدتها هنوز بسیاری از سرورها آن را ندارند، میتوانید با فعال کردن این قابلیت، خیالتان از مورد سوء استفاده قرار گرفتن راحت کنید.

به این پست بروید و آن را مطالعه کنید، مربوط به 7 ماه پیش می باشد.

 

ممنون از وقتی که گذاشتید و ما را حمایت میکنید، این خوبی شما بی پاسخ نمیماند.

20/اردیبهشت/1399 - امین محمودی