دورد بر شما کاربران عزیز سرور World Of Warcraft مستروُو،

طی یک تا چند ماه گذشته دیده شده برخی افراد به نام سرور MasterWoW اقدام به تبلیغ و یا هک کردن سرورهای دیگر WoW میکنند، لذا لازم دونستم تا مطلبی پیرامون این موضوع منتشر کنم و خودمونی توضیح بدم.

قبل از هرچیزی بنده به عنوان مدیر اصلی سرور، اعلام میکنم، سرور مستروُو در حال حاضر دارای 5 گیم مستر خارجی و یک گیم مستر ایرانی (به جز بنده که مدیر سرور هستم) ندارد. پس 5 گیم مستر ما نمیتوانند در سرورهای ایرانی تبلیغ کنند و تنها گیم مستر ایرانی ما هم به طور کامل راجب این قضیه اطلاع دارد که شخص بنده به طور کامل با تبلیغ سرور ما، در سرورهای دیگر مخالف هستیم و هیچگاه شخصی را به عنوان GM جهت تبلیغ در سرورهای دیگر انتخاب نکرده و نخواهیم کرد و همچنین تبلیغ سرور ما توسط بازیکنان سرور ما در سرورهای دیگه، هیچ جایزه ای نداره، بلکه برخورد هم میکنیم. (البته معرفی سرور به دوستانشون مشکلی نداره، اما اینکه بخوان برن تبلیغ کنن و از سمت اون سرور به ما گزارش داده بشه برخورد میکنیم)

شخص بنده به طور کل با این قضیه مخالف هستم و اگه بخوام خودمونی بگم، هدف من از روز اول این بود که، وقتی تمام سرورها OVER شدن و کاربران همچنان سرورما رو آنلاین دیدن به سمت ما میان و این بزرگترین تبلیغ و اعتماد سازی هست، من اعتقاد دارم، این بازیکن هست که باید به سرور اعتماد کنه و سرور رو بپسنده، به زور تبلیغ نمیشه پلیر جمع کرد و امیدوارم همه سرورهای دیگه هم اینجوری فکر کنن.

حتی زمانی که سرور ران شد و ما زیر 5 پلیر آنلاین در روز داشتیم، هم در سرورهای دیگه تبلیغ نکردیم، حالا که خدارو شکر پلیرهای عزیز زیاد شدن و سرورمون به محبوبیت خوبی رسیده اصلا نیازی به این امر نداریم.

حتی قبلا اگر کسی میومد سرور ما تبلیغ میکرد من کسیو بن نمیکردم و میذاشتم تبلیغ کنه، البته تا جایی که پلیرها اذیت نشن و اعتراض نکنن. چون اگه قرار باشه با یک تبلیغ پلیری از سرور ما بره، پس نشون میده ما کارمون رو خوب انجام ندادیم و تلاش میکنیم سرور رو بهتر کنیم که وقتی پلیر رفت مجدد به سرور ما برگرده.

اما در حال حاضر تابستون فرا رسیده و همه میخوان سرور ران کنن و حجم عظیمی از تبلیغات به سمت سرور ما میاد و علاوه بر تبلیغ برخی مدیران سرورهای دیگه به پلیرها و بنده توهین هم میکنن. لذا مجبور شدیم، سیستمهای فیلتر چت و Mute خودکار بزاریم، که به درخواست خود بازیکنان سرور بوده که اعتراض کردند و ما با نظر سنجی این سیستمهارو به سرور اضافه کردیم و بنده از همه عذر خواهی میکنم.

شخص بنده با اکثر ادمینهای سرورهای دیگه دوست هستم یا منو میشناسن که از نظر اخلاقی با این موارد مشکل دارم، حتی با خیلی از ادمین های سرورهای خارجی هم دوست هستم که در صورت مشاهده این موارد در سرورشون از من دلخور نمیشن و همه بهم گزارش تبلیغ و مشخصات فرد تبلیغ کننده رو میدن و متاسفانه همشون میگن یکسری افراد با پیشرفت سرور تو مشکل دارن ...از اینها بگذریم و بریم سراغ افرادی که در سرور ما تبلیغ میکنن یا با تبلیغ سرور ما در سرورهای دیگه به روشهای مختلف تمام تلاششون رو میکنن که سرور ما رو بدنام کنن. گویا افراد زیادی از پیشرفت سرور wow ما رنج میبرن و حسودی میکنن، لذا تمام تلاش خودشون رو برای بدنام کردن سرور ما به کار بردن و به هر روشی که میتونن کم نمیزارن. (خیلی از این افراد منو میشناسن و باهم دوستیم ولی باز هم اینکارو میکنن)

بنده وقتی این سرور رو زدم تا به الان دنبال درآمدزایی نبودم، این موضوع رو با نداشتن آیتم دونور توی سرور میتونین ببینین، تمام سرورهای فان، هارد، نرمال و ... کلی چیز برای فروش دارن و میفروشن، ما فقط در حدی سروریس فروشی گذاشتیم که خرج سرور دربیاد، حتی اگه خرجش هم در نیاد مثل اوایل باز هم سرور رو نگه میدارم و داشتم، حتی در سرورما تمام بخش های پولی رو به صورت رایگان میشه با Vote و ... گرفت.

هدفم از ساخت این سرور، این بود که کنار کار خودم میخواستم یک کاری کنم که به شکلی در شادی افراد سهمی داشته باشم و بتونم با سرورم، خوشحالشون کنم و لذت ببرن، و واقعا الان خیلی خوشحالم که میبینم در شادیهاتون سهیم هستم ...

هدفم از ران کردن سرور به صورت ایرانی و خارجی حتی دو زبانه بودن سایت و سرور این بود که، خیلی از خارجیا فکر میکنن ما ایرانیا هیچی نداریم و بدبخت ترین مردم دنیا هستیم، حتی خیلیاشون فکر میکنن توی ایران اینترنت نیست ... خواستم این دیدگاه رو عوض کنم، خواستم نشون بدم راجب ما ایرانیا اشتباه فکر میکنن، حتی اسم خیلی از آیتم های داخل بازی معادل اسم پادشاهان ایرانی به انگلیسی هست، میتونید توی گوگل سرچ کنید، یا حتی وقتی Event برای ایرانی ها میزارم، لینک انگلیسی دلیل اونت رو هم توی Discord سرور میزارم تا دلیل اونت و جایزه ای که میدیم رو بدونن و با فرهنگ ما آشنا بشن. اینکه توی سایت زبان فارسی هست و پرچم ایران هست خیلی از پلیرها رو به دلیل تبلیغات کشورهاشون راجب ایران میپرونه، من تلاش کردم با این سرور این دیدگاه رو درست کنم و خدارو شکر گویا موفق هم بودیم.

 

این عکس شاید برای بعضیا خنده دار باشه، اما ایشون یکماه میومدن دیسکورد سرور، شروع میکردن به اسپم دادن و میگفت، ایرانیا تروریستن، سرور فلانه، امین مسترکینگ که منم تروریستم! بعد خارجیا ریپورتش میکردن ... این افراد که برای خراب کردن سرور یک هموطن، کل کشورشون رو میبرن زیر سوال برام یکم عجیبن! دقیقا مخالف تلاش ما برای خوش نام کردن نام ایران و ایرانی ...

اینم نمونه تلاش مدیر یک سرور دیگه در داخل یک تالارگفتمان خارجی برای خراب کردن من و سرور ...

گذریم که من اصلا جوابشو نمیدم و خارجیا خودشون جوابشو میدن ولی واقعا بعضیا اصلا بهشون بر نمیخوره خخخخخ

از اینا بگذریم اما نظر پلیرهای خارجی راجب سرور واقعا، خوشحال کنندست، براتون میزارم که شما هم به آینده سرور امیدوار بشین :)

اینها تلاشهای خارج از سرور بود، حالا تو سرور هم که همه دیدین، منم یه چندتارو که داخل سرور بوده، واسه فان میزارم خخخخخ

من؟! التماس؟ خخخخخ

یکی نیست بگه چرا میای با 40 تا پلیر فیک حرف میزنی؟ مشکل داری؟ خخخخ خودش حرف خودشو قبول نداره خخخخ

باشه، همه رو ترنس کن، 50 تا پیشکش خخخخخخ

اینم یک پیشنهاد خاک بر سری خخخخخخخ

جوابم قانع کنندست !!! نمیدونم چرا دقت نمیکنه خخخخخ

از اینا بگذریم، بیشتر این پست رو برای این گذاشتم که اینو بگم، که ما با سرورهای دیگه کار نداریم و پلیرهامون یا کسایی که میخوان اینجا پلی بدن، بیشتر مارو بشناسن، جنبه فان گرفت خخخخخ، خدا شمارو از ما نگیره خخخخ

بگذریم خخخخ، چند تا عکس بزارم از رتبه سایتمون توی 3 تا سایت برتر دنیا برای رتبه بندی سرورهای WoW و دیگه این پست رو تموم کنم ...

MasterWoW
MasterWoW
MasterWoW

ما تلاش میکنیم کنار شما سرور بهتری بسازیم ...

ممنون از حمایت شما، به امید اینکه بتونیم حمایت های شما رو جبران کنیم :)

امین محمودی، 21 خرداد 1398