درود بر بازیکنان عزیر سرور World Of Warcraft مستروُو، دوستان عزیز جهت حمایت از سرور ما و جذب بازیکنان بیشتر به سرور خواهشمندیم هر 12 ساعت اقدام به رای دادن به سرور کنید. این امر باعث جذب بازیکنان بیشتر به سرور ما میشود. خواهشمندیم این عملیات را به صورت کامل انجام دهید، در ازای این عمل شما ما نیز در بازی به شما جایزه میدهیم.

  • حال روش رای دادن را توضیح میدهیم.

1) ابتدا روی گزینه رای و وُیت کلیک کنید.

2) حالا، صفحه زیر باز میشود، میبینید که چندین عکس هست، هر کدام این عکس ها یک سایت جهت رای دادن میباشد که با هرکدام از انها میتوانید یک امتیاز کسب کنید، مدت زمان رای دادن هر 12 ساعت یکبار برای اکانت و آی پی شما میباشد.

3) پس از کلیک روی هر یک از آنها صفحه زیر باز میشود، در این صفحه نام کاربری یا یوزرنیم اکانت بازی خود را وارد کنید و سپس روی دکمه رای به سرور کلیک کنید.

4) حالا به سایت دیگری منتقل میشوید، هر سایت روش خاصی جهت رای دادن دارد که به شرح زیر میباشد، دقت داشته باشید باید عملیات های زیر را برای هر سایت انجام دهید.

 

وبسایت Oxigen Top 100

در این وبسایت بعد از باز شدن صفحه فقط روی دکمه Submit your vote کلیک کنید و صبر کنید صفحه بعدی باز شود. رای دادن شما با موفقیت انجام میشود و میتوانید این صفحه را ببندید و رای بعدی خود را بدهید.

وبسایت GTOP100

در این وبسایت عملیات رای دادن کمی متفاوت هست ابتدا باید روی گزینه Verfiy کلیک کنید. بعدش تصویر کجی باز میشود، سپس با دوتا دکمه کنار عکس میتوانید تصویر را بچرخانید تا تصویر صاف شود، سپس روی گزینه Done کلیک کنید و اگر موفق باشد و سریع اینکار را انجام دهید تصویر محو میشود. حال روی دکمه قرمز "VOTE FOR MASTERWOW FUN 335" کلیک کنید. مراحل به صورت تصاویر زیر میباشد.

وبسایت XtremeTop100

در این وبسایت باید، باید روی گزینه I'm not a robot کلیک کنید، اگر تیک سبز خورد، اوکی هست اگر نه تصاویری می آورد که میگوید، تابلوها و یا اتوبوسها، قایقها، پلها، فروشگاه ها و ... را انتخاب کنید سپس کلیک کنید روی گزینه Next یا Verfiy کلیک کنید تا تیک سبز بخورد سپس روی دکمه Vote For MasterWoW Fun Server 335a  کلیک کنید. این عملیات تقریبا برای تمام سایتهای باقی مانده قابل انجام و شبیه به هم میباشد.

 

وبسایت Top100Arena

عملیات این وبسایت هم شبیه XtremeTop100 میباشد، به عنوان مثال از ما خواسته است که تصاویری که اتوبوس دارد انتخاب کنید و سپس روی VERFIY کلیک کنیم، تا تیک سبز نمایش داده شود، سپس روی دکمه Vote For MasterWoW Fun Server 3.3.5a  کلیک کنید.

وبسایت Top100Arena

عملیات این وبسایت هم شبیه XtremeTop100 و Top100Arena میباشد، به عنوان مثال از ما خواسته است که تصاویری که فروشگاه هست، انتخاب کنید و سپس روی VERFIY کلیک کنیم، تا تیک سبز نمایش داده شود، سپس روی دکمه Submit Your Vote کلیک کنید.

حال چگونه جایزه دریافت کنیم؟

ابتدا تشکر کنیم به دلیل رای دادن شما بازیکن عزیز جهت حمایت از ما، سپس در بازی با همان اکانتی که رای دادید با یکی از شخصیت های داخل اکانت روی Teleporter Stone کلیک کنید.

روی گزینه VIP - VotePoint Panel کلیک کنید. در این بخش پیامی مبنی بر تعداد رای های داده شده توسط شما دریافت میکنید.

سپس از بین گزینه های موجود جایزه خود را دریافت کنید، جلوی هر گزینه یک عدد و سپس VP نوشته شده است که جهت ارائه آن سرویس نشان میدهد چقدر ویت نیازمند میباشد. به عنوان مثال با هر Vote میتوانید یک عدد Donor Gem دریافت کنید برای اینکار روی گزینه Donor Gem x1 کلیک کرده و سپس با کسر یک مقدار از Vote اکانت شما برای آن شخصیت یک عدد Donor Gem دریافت میکنید.

مجدد از شما بازیکن عزیز جهت حمایت از ما سپاسگذاریم.

با تشکر فراوان امین محمودی